PUSH
Welcome | Enjoy | Like | Follow | Simple Love TIPS | My own words . No copy cate --'

Kita PUTUS KAWAN --' . Sorry aku tak boleh kawan dengan kau

Dear STALKERS
Heyy Hello , dengar sini kawan ! Weheeeeeeeeee , ramai kawan kawan kita jauhkan diri daripada kita sebab dia nak jaga hati awek / balak dia kan ? Chill WATLEK PEACE (Y) je :)

Dear all couples :

  1. Jaga HATI si dia sampai orang lain terluka 
    -perlu ke kau jauhkan diri daripada kawan kau semata-mata nak jaga hati orang yang kau sayangi ? Ehhh ! Sungguh tidak patut ! Hummm . Just layan kawan anda itu macam biasa dan berilah layanan istimewa kepada  BOYPRENGG / GIRLPRENGG  ! Kan adil dan saksama tuh ? Contoh : jangan lah kau panggil semua orang sayang baby bie huney segala panggilan manja dengan kawan kau ! MEMEY ahh berperang ! WEHEEEEEEEEEE :P

  2. Aku CEMBURU ahhhhh ! 
    -cemburu tuh biar lah bertempat adik adik , abang abang , kakak kakak :) ! Jangan lah pasal  BOYPRENGG / GIRLPRENGG awak tuh panggil ' I and YOU ' dengan kawan dia pun nak mengamuk sampai minta PUTUS , nak pulang semua hadiah pemberianya ? HADOIII just be matured okeyy , just friends right THINK POSITIVE :) ! berikanlah sepenuh kepercayaan pada si dia ! Kasih sayang itu akan bertambah . tak mungkin dia curang la :P

  3. Wahh ! DAHI LICIN ahhh !
    -ni ni ni akak Quilla nak sembelih potong 100 kerat masuk dalam kari ngeri , kan best ! Ehh lari topik ! HEHE ! Kau dah ada  BOYPRENGG / GIRLPRENGG jaga dia boleh ? Tak payah lah nak timbulkan perasaan suka sayang bagai ! Kang bercinta pula tuh yang gaduh gaduh TAK PASAL PASAL KAWAN AWAK YANG TAK BERSALAH MAKAN HATI SEBAB  BOYPRENGG / GIRLPRENGG TAK BAGI RAPAT ATAU BERKAWAN LAGI --' 


Dear Friends :


Elakkan dari makan hati , walaupun benda ni merepek je , ikut je lah , HAHA ! so apa perlu kau orang buat ialah :

  • KALAU  BOYPRENGG / GIRLPRENGG  dia warning jangan kacau kekasih dia lagi , apa yang perlu awak buat ialah :

    -ucapkan terima kasih (agar  BOYPRENGG / GIRLPRENGG  dia panas hati semula)
    -tak perlu nak maki maki just buat muka SENYUM je (walaupun hati kau seorang je yang tahu)
    -perli  BOYPRENGG / GIRLPRENGG  . Contoh : (aku tak tau nak bagi contoh acano.HAHA)

  • KALAU  BOYPRENGG / GIRLPRENGG ngorat awak , senang je first step :

    - Bergurau tapi sebenarnya dalam ayat ada sindiran . CONTOH : Ehh ehh bukan ke kumbang dah berpunya sibuk je nak hinggap bunga lain --' #aku merepek :)
    -menipu je : AWAK SAYA DAH BERPUNYA ! (gerenti dalam hati dia : melepas aku :) kalau dia minta scandal ini ada chance nak lempang muka dia laju laju !
    -UBAH TOPIK ! okeyy lah aku ada kerja ahh sorry :)




    segala cerita dalam post ini direka sendiri oleh Quilla ! Acctually aku merepek seorang2 ni tak ada kerja , aku pun tak berjaya dalam cinta lagi nak nasihat orang , HAHA macam ketam mengajar anaknya berjalan . nampak sangat nasihat aku tak matang ! HAHA 15 tahun belum cukup makam garam :)
    JUST FOR FUN LAH KAWAN :P


    THANKS FOR READING :)


Anda enjoy ? Sila like ye comel !