PUSH
Welcome | Enjoy | Like | Follow | Simple Love TIPS | My own words . No copy cate --'

OUH ! TIDAK kau Perampas :P

Dear STALKERS


HEHE ! okey blog ini baru je dibuat pada 19 disember 2011 , acctually blog ni nak detele tapi aku sayang so buat lah tempat khas untuk aku merepek seorang seorang , HAHA !
okey stop ! berbalik kepada cerita asal :P


Ouh memey ahh geram kan kalau orang yang kita sayang dirampas orang ! rasa nak ambil senapang gajah headshot dekat kepala dia ! Kan Kan Kan ?
Okey baik lah korang elakan 4 benda yang Quilla senaraikan dibawah , buat sakit hati korang je kalau korang buat :P hik hok --'


  1. Maki hamun tambah dosa :P
      1.  
      2. -Haih Quilla rasa ramai yang pernah alami benda ini kan ? begitu juga quilla , HUMMM ! Tak tahu apa-apa tak pasal-pasal memaki BODOH , BANGANG , SETAN segala keturanan mencarutlah keluar :P nasihat Quilla tinggalkan sajalah itu dan carilah lelaki atau perempuan yang lain .


  2. Page SAYA ANTI AWEK BALAK saya di Facebook ?
    -Quilla rasa kan kalau pasal laki ke perempuan ke nak buat page bagai tak berbaloi lah :') . Senang cerita  cakap dengan dia 'saya minta BREAK' . tak guna kita gaduh sebab CINTA ! Buka buku baru ajalah :P bunga bukan sekuntum bunga bukan seekor :P


  3. Diam MENANGIS dan teru MENANGIS
    -alahai ! tok sah lah bazir air mata ! JANGAN lah jadi BODOH macam Quilla nangis meroyan seorang2 :) Baik buat tak tahu je , daripada menangis buat LEBAM mata je , baik hang out dengan kawan ke , tidur ke , cari calon bf atau awak baru ke , weheeeeeeeee ! LAGI BEST , WATLEK peace (Y)


  4. Pendam sampai LEBAM !
    -JANGAN dipendam makin parah ! kalau ada masalah tu story lah kat mama ke , kat besties ke ? atau kat FAKE BOYPRENGGG ke ? sekarang kan musim FAKE FAKE FAKE , kalau boleh semua nak FAKE ! weheeee :P tak ada lah panas hati macam rasa nak tumbuk orang :)


    aku merepek kan ! aku tahu tuh , ape ape jelah !

    THANKS FOR READING !


Anda enjoy ? Sila like ye comel !